buro van Ons gaat altijd eerst op zoek naar het oeridee.

Een goed idee bedenken is het begin, de juiste uitvoering is essentieel en samenwerking is cruciaal. Voor elke opdracht gaat buro van Ons eerst op zoek naar het oeridee van de opdrachtgever. Uit het oeridee volgt een (merk) fundament en een werkregel. Deze werkregel geeft richting aan het creatieve proces dat volgt. Of het nu gaat om strategie, re-branding, een geheel nieuwe identiteit of een product.

Zonder excellente uitwerking (passend binnen budget) is zelfs het beste idee niks waard. Afhankelijk van het idee stellen we een team samen van specialisten uit eigen netwerk: Nard Haverkort, Pieter de Jong, Joris Roovers, Nick Strong, Folkert Datema, Donald Roos, Simon Bunt, Diederik Idenburg, Guus de Graaf, Aernoud Bourdrez, Marleen Splinter, Jochem van Grunsven.

Ook interesse in een concept op maat voor een sterk(er) merk? Of wilt u meer weten over een van onze poducten? Mail voor een afspraak: