Van lancering Grrr naar internationale campagne
Gelazer hoort bij het leven. Dat weten we allemaal, maar als advocaat krijg je er dagelijks mee te maken. Met deze werkregel bedacht buro van Ons een boek als campagne voor advocaat Aernoud Bourdrez. Een lesje conflictbeheersing in 75 lessen. Grrr werd succesvol gelanceerd vanuit de boksring met een spectaculair gevecht. De verliezer kreeg het allereerste exemplaar uit handen van Bourdrez.
De bestseller, voorheen getiteld ‘Grrr’, is inmiddels internationaal gepubliceerd onder de titel ‘Think Like a Lawyer, Don’t Act Like One’ en met ruim 150.000 verkochte exemplaren een succesvolle campagne in 7 delen. Het (voorlopig) laatste deel is van sportpsycholoog Joost Pluijms met lessen uit de topsport.
Bekijk hier de complete serie: thinklikeapro.nl
Ireen Wüst, zesvoudig kampioen, 13 medailles totaal op 5 Olympische spelen over ‘Think Like an Athlete, Don’t Act Like One’: “Super leuk, vernieuwend en verhelderend. Interessant inkijkje in de (mentale) wereld van een topsporter.”
Heeft u interesse in een concept op maat voor een sterk(er) merk? Of wilt u meer weten over een van onze producten? Mail voor een afspraak: