potverdorie! een nieuw gezicht.
Charlotte Heine lanceerde in 2015 het merk potverdorie! Fruitspreads van overtollig en afgekeurd fruit én een chutney van te kleine ui. Uit onze enquête scoorde de smaak bijzonder hoog, maar de verpakking laag. Men vond de etiketten somber en moeilijk van elkaar te onderscheiden. Op basis van de werkregel ‘potverdorie! wat lekker’ werd gewerkt aan nieuwe etiketten met tips voor in de keuken. Want de producten van Charlotte zijn divers toepasbaar in ontbijt, lunch én diner. Joris Roovers schreef o.a. een Ode voor de ongelukkige framboos:
‘Sommige mensen zien me helemaal niet hangen. Omdat ik te klein ben, of juist te groot. Ik af en toe wel eens een bolletje laat vallen, of per ongeluk mezelf stoot. Als mensen me eenmaal proeven, komen ze vanzelf weer bij zinnen. Pure smaak, zit tenslotte van binnen.’
Interesse om potverdorie! in je winkel te krijgen? potverdorie,nl
Ook interesse in een concept op maat voor een sterk(er) merk? Of wilt u meer weten over een van onze producten? Mail voor een afspraak: